A nagy kérdés: Van-e még aktív The Sims magyar közösség?


Sziasztok!

Nagyon régen írtam a blogra. De ez még nem jelenti azt, hogy nem figyeltem az eseményeket.
Hirtelen kettő aktív The Sims rajongó oldal szerkesztője, csapata lehúzta a rolót. Illetve beláthatatlan időre abbahagyták a szerkesztést:

Az egyik a kedvencem a Simetria Sims
Egyik napról a másikra már nem jelentek meg posztok azon az oldalon. A chaten (ami most már nincs) néha-néha érdeklődtek: van-e még élet? "Kihaltunk?"

A másik az általam túl dicsért The Sims Hungary - A legjobb magyar Sims Közösség.
Tavasszal kivált a szerkesztőségből egy aktív emberük. Ami többinek annyira fájt, hogy nyilvánossá tették az esetet. Nagyon szánalmas stílusban. Ez volt az a pont, amikor megbántam azt a sok pozitívumot amikkel illettem az oldal szerkesztőit. Én úgy láttam ez a tag távozása, nagy hatással volt a csapat többi tagjára. Onnantól kevesebbet és ritkábban posztoltak. Szerintem nagyon megváltozott az oldal. 

Lássuk mi van még:

Találtam egy Reckina Sims nevű G-Portálos oldalt. Belepillantottam a chat dobozukba. Ami november másodika és hatodika között, egy nem odaillő stílusban hagytak ott pár betűs, egy mondatos üzeneteket. Az adminok ezt nem látják? Annyira készülődnek a nagy "visszatérésre", hogy még a moderálást is elhanyagolják?

"Ideje kiírnom, mintha nem lenne magától értetődő, sajnos szünetelünk.:(

Meddig? Amíg jó nem lesz a simsünk. Visszatérünk még biztosan!" 

Ezt 2017. január elsején írták ki és rögzítették az oldal tetejére. De térjünk vissza arra a chat ablakra:

momo: Fogtok még visszatérni?
Atina: igen! :) ha még egyenlőre nem is látjátok folyamatosan munkálkodunk a háttérben.
Atina: továbbra is nagyon fontos ez az egész! <3

Ez a csevej ment egy évvel később, idén januárban:

Szeptemberben lehetett olvasni, hogy "Nem sokára kinyitunk". Már nagy kíváncsi vagyok, hogy egy teljes éven át ígérgettek... Pontosan mikor fognak VÉGE kinyitni? A tagok arra panaszkodnak, hogy semmi se megy az oldalon. Akkor min dolgoznak?

El kell szomorítanom a magyar The Sims játékosokat, hogy jelenleg kettő vagy három aktív oldal van. Ezeken az oldalakon kb. 2-3 naponta számíthatunk friss és hasznos tartalmakra. Amiket fent említettem, azok nagyon szomorú tények. 
Én a Simetria Sims szerkesztőit várom vissza, mert bennük nem csalódtam. 
Szurkolok és minden jót kívánok nekik!

Üdvözlettel:
SimAnonimus


Népszerű bejegyzések