The Sims Magyar Közösségek: MySims


Sziasztok!

Nagyon sokat gondolkoztam azon, melyik oldallal kellene kezdenem.
Végül úgy döntöttem, hogy tiszteletből, először a MySims oldalról fogok írni nektek:

A nagy The Sims rajongók többsége, valamelyest ismerte a közösséget és az oldal szerkesztőit.
A 2014-es kapuzárás után csak a Tipp Tár, Barkács és még néhány információ érhető el számunkra. Aki nem ismeri, később csöppent bele ebbe... röviden elmesélem, összeállítom mi is volt régen ezzel a MySims közösséggel:

Felkutattam a régi oldalt és lássatok csodát:

"A MySims.hu weboldal 2007. március 16-án jött létre azzal a szándékkal, hogy naprakész információkkal lássa el a magyarországi Simses közösséget a The Sims, a The Sims 2, a The Sims 3, a The Sims Medieval, a Krónikák termékcsaládok és ezek konzolos változataival kapcsolatban. Közel egy év után Magyarország legnagyobb Sims témájú portálává nőtte ki magát, pozícióját jelenleg is tartja."


Persze ez már nem egy aktuális, friss helyzetjelentés... de érezhető, hogy volt értelme megalapítaniuk az oldalt.

Akit érdekelnek a részletek:

kik alapították, mennyi szerkesztője volt az oldalnak,
mit kell tudni róluk

Mégis jól emlékeztem, hogy valamikor 2007-ben alapult a Mysims. Nem csalódtam önmagamban...
A csipetcsapat nagy elismerést érdemel, mert elérte a célját. Én nem rajongtam a történetekért,
nem olvastam őket. Engem a Tipp Tár része vonzott. 2014-ben amikor a szerkesztőség bejelentette a zárást... amit nagy felháborodás követett... Én is aggódtam, mi lesz azzal a sok tartalommal amit az elmúlt hét év alatt összegyűjtöttek. A látogatók ragaszkodtak a történetekhez és a Tipp Tárhoz.

Íme a Búcsú részletei

Végül a történetek egy része a Sims Tales oldalra került át. Volt még egy nagyon népes fórumja az oldalnak, az szintén megszűnt. Én csak néhanapján pillantottam bele... Összességében jó kis közösség volt. Akik ott aktív tagok voltak, szerintem a mai napig is gyászolják. Néha belebotlok egy-egy oldalba, ahol látok ilyen utalásokat.
A régi történeteket keresik, nem tudom, hogy az írókat elsikerült-e érniük, de láttam, hogy linkelik a történeteket. Arra következtetek, hogy az írók elmentették a saját munkájukat: saját blogjaikra, honlapjaikra. Ezért nem található meg minden történet a Sims Tales oldalon.

Milyen az élet a MySims után?
Ez a kép szerintem sokat elárul:


"A MySims valóban megszűnt. A közösség már rég nem az mint régen." A többi nekem zavaros... Ez egy erős utalás volt a Sims Tales oldalra. 
Amit érdemes röviden tudni az  említett oldalról: 
hogy egy ottani szerkesztővel, Nanával és még néhány aktív taggal alapult meg, mint amolyan "MySims kistestvér". Egy ideig követtem a fejleményeket, nekem úgy tűnt, ennek a társaságnak nem sikerült az ottani nagy közösséget "átcsábítaniuk", "összefogniuk".  De róluk, később fogok írni egy ilyen, ehhez hasonló összegzőt. A lényeg, a MySims oldalnak, van/volt utódja és sok követője.

Végül... zárásul...
Minden elismerésem a MySims.hu szerkesztőinek! 

Írta:
SimAnonimus


A cikk/kritika erről az oldalról készült:
http://szupervigyor.ddsi.hu/szupervigyor/www.mysims.hu/index.php.html


Népszerű bejegyzések