The Sims Magyar Közösségek: A hírekről röviden

Sziasztok!

Régóta nem jelentkeztem új bejegyzéssel, aminek az oka annyi: hogy a magánélet és a tanulás nagyon lefoglalt. De nem feledkeztem meg a Sims Közösségek megfigyeléséről, illetve az oldalaik böngészéséről.

Kezdem az elején: Én nem vásároltam meg a The Sims 4 – Cat's and Dog's kiegésztőjét, hiába írta ki több Sims közösség a megjelenési dátumot.

Szeretnék közönetet mondani a The Sims Hungary – A legjobb magyar Sims közösségnek és a Sims Addicts – A magyar Sims közösség oldalnak akik annyit írtak róla, hogy elvették tőle a kedvem, sikerült meguntatniuk velem. Megfosztottak attól a varázstól, amit minden The Sims rajongó érez, amikor hírt kap egy újdonság megjelenéséről.

Annyit írtak róla, hogy már azt éreztem... a csapból is az folyik. Túl sokat posztolnak róla. Mintha versenyezne a két oldal egymással: Ki tudd több posztot írni róla, a minőség pedig nem számít. Riválisok lennének?

Mind kettő említett közösség A The Sims 4 - Jungle Adventure Game Pack játéktesztjét egy napon posztolták ki. Előtte arról is minden cseppnyi információt megosztottak, amiről a The Sims nyilvánosan morzsáltak.

Köszönöm szépen ennek a két oldalnak, én biztos nem fogom megvásolni a 6. Bundle-t! Teljesen elvettétek a kedvem és érdeklődésem róla!

Szerintem kevesebbet kellene posztolni az újdonságokról, mert az olvasót teljesen lefárasszák, elveszik az érdeklődését ezzel a sok „információval”. Még ha csak csipetnyit is tesznek bele az újabb és még újabb posztjaikba.

Hamarosan újra jelentkezem.

SimAnonimus

Népszerű bejegyzések