The Sims Magyar Közösségek: 2017. karácsony


Sziasztok! 


Ki melyik Sims közösséggel ünnepelte a karácsonyt?
Akkor itt az idő, hogy nosztalgiázzunk!

Én végig böngésztem a közösségeket, szerintem a Simetria Sims és a The Sims Hungary – A legjobb magyar Sims közösség oldalakon volt a legjobb a hangulat.

A Simetria Sims oldalon kalendárium volt. Igaz, egy évvel ezelőtt is, de még így izgalmas volt, napról-napra várni mivel kedveskednek a szerkesztők.

A The Sims Hungary – A legjobb magyar Sims Közösségen pedig szintén ezt írhatnám le. Volt ott is bőségesen tartalom!

Náluk a december a Windenburgi Gimi premierjével indult, míg a Sims Addicts - A magyar Sims közösség szintén nagy meglepetéssel készült december elején:


Már megint elköltöztek!

Szóval, gazdagodtam karácsonykor sok tartalommal (örömömben)... a Sims Addicts - A magyar Sims közösségnek hála pedig folytak a könnyeim fájdalmamban... Nagyon csalódtam bennük. Bevallom más meglepetésre számítottam.


SimAnonimus

Népszerű bejegyzések