Vége a nyárnak, avagy folytatódik a Sims Közösségek felkutatása és véleményezése


Sziasztok!

Hogy telt a nyaratok? Az enyém programokkal teli, de ne gondoljatok semmi világ körüli útra... csupán a nyaram nagy részét a mi kicsiny országunk "tengerpartján" töltöttem.

Továbbá bővítettem a The Sims-es gyűjteményemet a Sims 4 ötödik nagy játék csomagjával.
Ami az alábbiakat tartalmazza: Parenthood, Vintage Glamour, Bowling Night
Tervben olyan oldalak felkutatása ahol a fentiekről tudok információkat szerezni. Kíváncsi vagyok, vajon sikerrel járok vagy sem.

Részemről a nyaralás az teljes kikapcsolódást jelent, amit úgy kell értenetek, hogy próbálom magam egy kicsit elszigetelni... nincs internet, se okostelefon... csak a család és a barátok és persze az ötletelés, hogyan tovább a bloggal.

Nagyon meglepődtem amikor T.S.M.K. facebook oldalán egy üzenetet találtam:

Köszönöm, hogy írtál! Remélem, nem probléma hogy nyilvánosságra hoztam. Az említett oldalak már a bakancslistámban vannak. Kicsi türelmet kérek, hogy jobban szemügyre vehessem, hogy ez a két oldal mennyit fejlődött a nyár alatt. Korábbi bejegyzésemben említettem őket, hogy a közelmúltban költöztek. Talán most már eltelt annyi idő és villantottak annyit, hogy érdemes legyen róluk írnom pár sort. Engem is érdekel, hogyan alakulnak a dolgaik, hiszen az alap köveiket már a régen a földre helyezték. 


SimAnomimus





Népszerű bejegyzések