T.S.M.K. születése, avagy miért nyitottam a blogot


Sziasztok!

SimAnonimus vagyok. A The Sims játék szériák rajongói közül, csak egy... Egyeletlen egy lélek.
Egyre elégedetlenebb vagyok, amióta jobban belemerültem a Magyar Sims Közösségek böngészésébe. Miért? Mert nem találom meg azokat amik érdekelnek engem egyetlen egy oldalon!
A keresgélést elkezdem a Tiffany Sims oldalon, majd jött: a Sims Tales, Simetria Sims és a The Sims Hungary.

Örülök, hogy vannak magyar oldalak. De vajon van-e értelme őket szerkeszteni?
Folyamatosan alapultan és szűnnek meg a rajongói oldalak. A facebook csoportokkal, közösségekkel is pont ez a helyzet. Nos, engem az elégedetlenség állított az ajtó elé: böngészem, kutassam fel az összes hazai rajongói oldalt vagy sem? Írjam le a többi rajongó sorstársamnak a személyes élményeimet vagy sem?

Szóval, én lennék SimAnonimus aki a blog alapítása után azon fog munkálkodni, hogy benneteket Sims rajongó társaimat körbekalauzoljalak a The Sims Magyar Közösségek világában.

Ha felkészültél a nagy virtuális utazásra, tarts velem.

Üdvözlet:

SimAnonimus

Népszerű bejegyzések